Tors.16dec.

Efter ha suttit och ringt samtal halva dagen till sjukhus och fixat med räkningar så gott man kunnat är jag trött på när telefonen!
Har fått dubbla räkningar jag skall betala och en har jag fått tre gånger, men slipper betala dom som tur är... tur det finns högkosnadskort, men synd det inte finns för vistelse på rehab och kommun rehab..
Nu har jag iaf beställt julklappar till mamma och pappa!

Satt och gjorde knäck iaf för en stund sen!

 

Nu ska jag färga håret =o) sen blir det lägga sig och vila framför tvn.Jag förstår om alla andra blir förkylda som är ute, träffar massa folk, springer och far, men jag har blivit jätteförkyld, varit mest själv, inga förkylda nissar här, inte varit ute å flaxat runt... hum.. skönt iaf att man har rösten tillbaka ! =)

 

Nåja, vet inte vad som kommer hända resten av kvällen är att Lars dyker väl upp snart, då ska vi äta lite god mat, se på någon film.,. Något förslag på bra film någon?

 

 

Man kanske ska dra i gång ny Friends maraton ?

 

 

 

 

Hoppas ni får en trevlig kväll allihopa!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback