25e Feb.

Fullt upp igår, pausa tiden lite med Selma runt 2 tiden, shoppa lite, fick en ny resväska köpt iaf! Sen bjöd hon mig på mat och fika! Gott! =)  Hon får en att alltid le på något sätt, vet inte hur du lyckas men du är grym!

Tara tack för pratstunden igår, vet du är lite karr men de är vi båda, inget nytt!

Annars idag? Var ute en sväng med mamma, sen var jag iväg på VC, där efter fikade jag med Anita, Vad liten Vanessa är! Fick se lite kort, ser fram emot att få äran och träffa lillan som sparkade mig flera gånger om på kinden man lutade sig mot magen och försökte lyssna lite! =)

 

 

 

Nu är det 11 dagar kvar tills jag säger bye bye Sweden! Ska bli skönt att dra, samtidigt kommer det göra så otroligt ont i mig.

 

 

 

Mörkret faller sakta men säkert över falköping, disigt väder, plusgrader. Kosar lyssnar på musik och tankarna far åt alla håll. Nu blir det Friends på tv!

 

Get through the night without you?
If I had to live without you,
What kind of life would that be?
I need you in my arms, need you to hold,
You're my world, my heart, my soul,
If you ever leave,
Baby you would take away everything good in my life,

How do I live without you?
I want to know,
How do I breathe without you?
If you ever go,
How do I ever, ever survive?
how do I live?

 

 

                                    Peace, Love & Respect!

                                                                                God Bless!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej söta!! Alla är vi karr ibland. Men du och jag... ingen slår oss!! Speciellt när det kommer till idioterna som vi faller för!!! heheh... jag älskar dig kusin bästa vitamin... och superduperfriend!!! LOOOOOOOOOOOOOOVEEEEEEE peace and empathy

Postat av: Tara

Hej söta!! Alla är vi karr ibland. Men du och jag... ingen slår oss!! Speciellt när det kommer till idioterna som vi faller för!!! heheh... jag älskar dig kusin bästa vitamin... och superduperfriend!!! LOOOOOOOOOOOOOOVEEEEEEE peace and empathy

Postat av: Tara

HAHAAHAAAAAAA

det var jag som skrev!!

Postat av: Kosar

Tara: tack :P darpekant gori? hahaha så äcklig =) din konstiga recept hmm... na supas ja fixar inte de :/ sjukt svårt! hehe =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback