15eFeb.

Ska bli bättre på detta. Varit lite seg den sista perioden, har haft mina anledningar också.
Fredags träffa jag Daniel K Henke, Elin, Daniel S. tjöta fika, umgicks en del, alltid trevligt. På vägen hem var det bra Daniel S körde, vi var cm från att panga med en älg, det hade varit mindre trevligt, men bra bilförare, änglavakt… =)

 

Måste bara säga att jag har varit skitförkyld också en vecka, påverkat mitt humör lite om någon undrar… skitastma också får en att må sämre.

 

 

Lördags… vakna sent, fast jag sov knappt under natten, tankarna flög runt i skallen på mig sen var jag genom täppt. Somna i fåtöljen sen , kändes som man kunde andas något hyfsad utan att få panik direkt =).  På eftermiddagen gick jag hem till föräldrarna, åt lite gott, dags att göra sig klar inför bröllopsfesten, var riktigt skoj förutom att kabray gorani sjön bara på badini, men sen sjöng en annan på sorani, då va de fart i mig och Kajal. =) kom på en sak  Kajal aley chi broy bo http://www.youtube.com/watch?v=rORA_6oSlRY ha? =) sagga shet haz akey? =)

Vill se honom live, vore skitskoj!

 

 

 

 

 

 

Jag somna  sent inatt, pga några saker.  Bla förkylningen då. =/

Tänkte strunta i Kyrkan idag men fint folk kommer sent, ja kom dit halv 12, funka de med, smög in lite smidigt. Senare var det dags att ge sig av till jönköping för att träffa   lite annat folk.  Vart en jättetrevlig dag! =) helt slut faktiskt, blir duschen sen ner u sängen och läsa en sväng.

 

anna, me and elin in the church...

 

 

Sana zor supas  bo smsakant, chakn =) bas kosar brway nia ba dli kwr.. kwr sheta.. kwri bash mawa lam dnyaya ha? =) http://www.youtube.com/watch?v=XTZPmMbCmEk&feature=related boxom danishtom gwe la shti chak agrm, do la roy kordakan ka kordi azan… kärlek sheta.. shansm nia.. prsyarish nakan agar kasm haya yan agar kasm dinwa basha =) dla pisakay xom royst.. itr tawaw.  Never again…

 

 

Kajal du  är för skön, man kan inte tro du är iranie kche =)

kajal says:
köp en man till mej
Kosar says:
ey bo karrek nakrm
Kosar says:
harzantra
Kosar says:
 ;)
kajal says:
ok då- =D




 

Kateki xosh! / Ha en bra kväll alla!

Peace, Love & Respect!

                                        God Bless!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Klilili saknar redan bröllop, skynda gift dej Kosar jg vill dansa...

Postat av: Kajal

Klilili saknar redan bröllop, skynda gift dej Kosar jg vill dansa...

Postat av: Sara

Fina kort! dansade mycket som vanligt?

Vi har legat sjuka hela helgen :(

När åker du?



det sista var bra! do kari bo bkra! eller köp tre betala för två ;)

Postat av: Hakar

Tack för att ni kom. Hoppas ni hade det as trevligt av att se mig och dansa hela tiden:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback