4 Advent.

Då var det 4e advent =)

Helgen har varit riktigt mysig! Har haft token hemma från Norge, alltid lite trevligt och mysigt! Blev god mat, mys och Sunes Jul!

Idag kommer lite andra vänner på besök. Ska bli trevligt, Jag har fixat fram lite fika nu iaf. så snart ringer det på dörren! =)

Övrigt? Någon som har ide vad man skall köpa i julklapp till nära och kära?

Hoppas ni har haft en lika trevlig helg som jag har haft det!


Måste säga jag tycker så synd om två tjejkompisar, de har fastnat i England å kommer inte hem!
Hoppas ni har bättre tur i morgon!

Token har iaf åkt tillbaka till Norge för ny arbetsvecka, tjejerna sitter på ett hotell o tar det lugnt tills dom får åka.. jag ska fixa klart te och kaffe, strax ringer det på dörren!

Ha en trevlig Söndags kväll!

 

 

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback