Frågor utan svar.


Haft en helt vanlig dag, vakna, gick ner till skolan, oups en dag förtidig, träffade på lite folk,  prata en stund, sen fick jag med Selma till några butiker, blev lite shopping, alltid trevligt! extra trevligt faktiskt när Selma är med, varför vet jag inte, allt blir så lätt bara! =) Fick jag skicka denna räknigen också till Jonas eller?  Eller var det bara ditt shoppande som räknades? =)

Köpte nya gardiner, blev jättefint!

Mamma var här en sväng under kvällen, vi fikade, prata lite.

 

 

Som ni har förstått har jag det ganska rörigt just nu, tankarna slår runt i huvudet dag och natt på mig, det kommer bli bättre,  men det kommer ta tid.

 

Mörkret lägger sig, borde börja räkna ner, men har annat i tankarna. Dig.

 

Vad kommer hända när jag kommer tillbaka? Vart kommer du vara?
Tusen frågor i huvudet men inget svar.

 


The world was on fire and no one could save me but you.
It's strange what desire will make foolish people do.
I never dreamed that I'd meet somebody like you.
And I never dreamed that I'd lose somebody like you.

 

 



 

 

 

 

 

 

                  Peace, Love & Respect!

                                                    God Bless!

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Selma

Självklart, det är bara att skicka räkningen till aikvägen!! Jätte fint kort!! Ses imorgon, kom ihåg att du börjar skolan då!! Puss o kram!

Postat av: Anonym

schyst! ska jag göra! Jonas är en fin kille han! =) Får fixa Aik träffen till honom för han är så snäll! Kommer förbi snart, sitter på lektion.:P

Postat av: awara

aw rasma khoti?

aw diktash zor jwan bu

Postat av: Kosar

Awara: Bale awa mn la danimark bom lay Daniel och Benjamin. zor supas =)

Postat av: w

Fint kort, sogligt budskap.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback