22e Feb.

Tanken var denna helg sthlm. Men det rörde ihop sig, får bli en annan helg!
När jag tror allt skulle vara skittråkigt på fredagen så ringde Malena, Var länge sen vi sågs, hon kom över, vi åt pizza, tjöta en hel del, hade det skittrevligt! Senare kom Kicki och Hans-Olof, drack lite te och prata vidare. Riktigt mysig fredagskväll!
Malena nu vet jag varför det är sådan stor skillnad på asiaternas och europiernas.. =) haha så bra!

Lördagen var ganska lugn, fixa och dona lite, träffade lite vänner, somnade sent, var trött sen när telefonen ringde försvann ens trötthet, somna runt 5 i morse.

Idag har jag och mamma planterat nya blommor hos mig, fixat lite. Mysigt.

Dags att fixa alla papper som ligger, man ska inte vänta med att lägga papper i pärmar, stor risk att man får en jättehög sen. Vilket jag har fått. Dags att sätta lite fart!

 

Två veckor kvar! Vid denna tid är jag i värmen! =o)

 

Lyssnade på lite lugn musik, bl.a.   Leann Rimes - How Do I Live…    Sade - By Your Side,  &  Air Supply - All Out Of Love....

 

Ha en bra och mysig söndagskväll!

                   Peace, Love & Respect!

                                                           God Bless!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback