4e Feb.

Är våren på väg? Eller ska det förbli kyla och snö? =)
Hoppas det vänder snart,  Snart är det helg igen, ska bli trevligt. Mycket trevligt =)
annars?  Man är lite splitrad i tankarna men får nog plocka ihop dom i en hög tror jag sen lappa ihop dom , så blir det bra ;) Fick en liten överraskning ikväll, nu går jag runt och ler som en bredkäftad groda :D haha

 

http://www.youtube.com/watch?gl=SE&hl=sv&v=fdKfV4rTQIA    <--  Kosar gillar den mycket...MYCKET =)


Anita är för söt, redan gått in i mamma rollen men det är jag som får allt på mig, ”fy kosar” , så får man inte göra, men kosar, hur många gånger till måste jag säga åt dig” haha  Love you sweeite! =) omedvetet gör hon det,  omedvetet gör hon det, de som är så härligt!

 

 

Jag hade tänkt dra igång med en baka i kväll men sen blev jag bara sugen på chokladbollar, blev stora goda chokladbollar istället.

 

 

 

 

 

Nu är Sylvanna och Elizabeth framme i tyskland, hoppas ni får det riktigt roligt nu i morgon när ni ska träffa new kids on the block =), skönt jag slipper flyga iaf! :P vi vet hur det sluta på resan hem från London… never forget!  Skratta inte, tyckte skitsynd om mig själv, än idag gör jag det :P

 

 

Kabrayek la sarbani malakayan akaweta xwarawa, jnakey  ba pala aybat bo naxoshxana, dwan pshknin dctor alet pyawakat hawzi shawa, jnakash  la wallamda alet har balo3akey sax bet hawzakey moshkila nia… Så rolig, skrattar lika mycket varje gång jag hör den =) Sana, kche… va tycks? :P

 

 

       Peace, Love & Respect!

                                                              God Bless!

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: KeJoO

hahah den e skön, och sant:p va fan ska man me hawz till, d e balo3a som gör jobbet ju:P

Postat av: Kosar

KeJoO: Haha shetit! =) bas rastisha kqsakat din hawleri ;) vad ja skratta när du läste dom :) key bikaynawa? :P

Postat av: matilda

önskar att jag kunde äta dom :') haha



har anita fårr bebisen än? ;)



puss kurdoooo

Postat av: Kosar

Matilda : du har två bölder du kan knapra på ;) haha.

Ska spara de till chokladbollarna så du får äta sen när du har tröttnat på dina egna :P

Postat av: Sara

Vad goda dom ser ut! när blir det fika? =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback