Måndag 13e

En härlig måndagmorgon, även Lucia!


Tidigt på morgonen runt halv 5 tiden får jag USA samtal, blev riktigt glad för detta! Tack tjejer, ni vet då att jag inte kunde åka med, men ni gjorde mig lika glad som att jag hade varit med er!

 

Satt och tittade på nyhetmorgon, funderar på religion vad många misstolkar olika religioner, tragiskt det som hände i Stockholm, men har dom sagt han var terrorist? Har inte följt med faktiskt, eller var han psykiskt sjuk?
Alla blondiner är inte dumma, alla snaggade svenskar är inte rasister, alla svenskar är inte kristna för dom är födda i ett kristet land, så varför ska alla som kommer från muslimska länder vara terrorister?

 

Något helt annat.

På onsdag skall jag åka till Skövde och få titta lite i affärer, mer än två månader sedan jag var ute så, ska bli jätteskoj!

 

Resten av denna dagen består av att träna lite, se på någon bra film, någon som har något bra förslag?
Får se vad som händer! =o)


Medan jag väntar på mitt H&M paket ska komma, idag eller i morgon så funderar jag starkt på att göra ett inköp.. denna. Vad sägs... Får nog bli mitt Lucia firande, att köpa denna ;)

 

 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Tack så mycket :)



jag är självlärd :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback