5e Mars.

Dagarna går, närmar sig nu, lördag natt, bye  bye Sweden! På gott och ont! Kommer ha tankarna här fast försöka stärka mig själv när jag är där nere! Hoppas det blir en jättebra månad för mig! Lite brun kanske på köpet =)

Kajal du är för skön, speciellt igår! =) bena3na.. ja älska de smset =) kul att du fixa riset igår förresten :P  ett gott skratt förlänger livet, ja borde leva en evig liv i så fall så som ja garvat =)

Någon som förresten kan hjälpa mig att få denna tll mp3 ? http://www.youtube.com/watch?v=0h9kQqprxpA&feature=related

Skulle så gärna vilja ha den låten med mig dit ner.

 

Annars idag, en sväng på stan med Anita idag, lite shopping!

Där efter iväg till Anna, fika lite, busa med barnen. Linnea.. så söt! Man vill bara pussa å bus med henne!

 

 

Sen var det Mor och far, åt lite god mat, tjöta lite, sen hem.  Vila lite, städat, dags att börja packa snart tror jag på allvar. Vi får se när jag kommer i gång.

 

 

 

                                     Peace, Love & Respect!

                                                                                    God Bless!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara

Gumman du förtjänar detta! du ska se till att du blir stark tills du kommer hem igen till svenska våren!



Linnéa ser ut att må gott när hon är med dig!



Puss & kram!

Postat av: kajal

haha be ma3na att ja e skön:p hahah allt har ma3na, haha vsg erkänn att ja kan laga mat wakhti shom hatowa måste skynda mej haha, hoppas du får det bra där gumman kommer sakna dej mkt (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback