Prover.

Vaknar  i morse av mobilen ringer varm. Anita.. =) ”dags att gå upp gumman, du ska iväg på nya prover”… mindre roligt när man tittar ut genom fönstret, ville dra täcket över huvudet igen faktiskt, snöat en del.

Bit ihop och upp, iväg, lite fler prover,  var en äldre kvinna som skulle ta proverna idag, tänkte vad skönt en erfaren slipper bli sunderstucken, nåja tre gånger sen fick hon lite blod av mig. Men nu i efterhand har jag ont i armen, lite klen kanske...

 

 

 

Har unnat mig med god fruktsallad faktiskt idag. Förtjänar detta.

 

 

Gick runt och småplocka (städa) hitta en liten lapp från Matilda. Blir lika glad varje gång hon skriver smålappar, tar ett tag tills man hittar dom, men man blir lika glad varje gång! =)

 

 

www.asos.com. mycket  bra sida.  

 

__________________________________________________-

 

http://www.youtube.com/watch?v=Og4JyFrUXSk


Undra hur ens liv ser ut om två månader. då du inte är här. åker snart, kommer hem, vad ska jag se fram emot när du inte finns kvar här?? vem ska jag sitta och prata med tills sent, vem ska få mig att skratta som du har gjort. vem ska få mig att le från hjärtat igen?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara

Fått svar på dom andra?

börja inte med shoppandet igen! Hörde rykten Teneriffa, stämmer det? =) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback